
Die Demand-Side Plattform (DSP) DataXu hat Edward Montes zu ihrem neuen Chief Revenue Officer (CRO) ernannt. Als CRO soll Montes für Sales und Marketing zuständig sein. Montes war Mitgründer der Programatic Buying Plattform Digilant und wurde deren CEO als diese sich vom französischen Agenturnetzwerk Havas löste. Ein Nachfolger bei Digilant ist noch nicht bekannt gegeben worden.
Mike Baker, CEO of DataXu: “There is a lot of talk about consolidation among companies, but we are striving for a consolidation of talent, creating a winning team by bringing the best people in the industry to DataXu. Edward Montes is a proven leader with an unparalleled background. His unique perspective will help us continue to grow our company, and execute our vision of expanding, evolving and simplifying programmatic.”
Edward Montes selbst: “The arbitrage game is over. It is important to understand the value proposition in the digital advertising industry is software, and I am excited to join a winning company with a team that understands that. DataXu’s commitment to making programmatic easy for marketers to adopt is leading the way for our industry.”
Januar 2013 schrieb Edward Montes für ADZINE den Artikel:
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